راهنمای انتخاب اصولی و دقیق مانتو، پافر و شومیز

 

 

مانتو عمده

  • خرید مانتو با توجه به فصل مورد استفاده

مطمئناً فصلی که قرار است از مانتو استفاده شود،  در انتخاب مانتو بسیار کارآمد است. در فصل بهار و تابستان بهتر است به سراغ مانتوهایی با قد متوسط و کوتاه و رنگ های ملایم و روشن بروید. هرچند مانتوهای جلوباز رنگ روشن نیز جذابیت زیادی دارد.  انتخاب مانتوهای جلو بسته و جنس پارچه ضخیم تر برای فصل پاییز و زمستان مناسب تر هستند . این مدل مانتوها ظاهری شیک در کنار گرمای اضافی به شما ارائه می دهند.

  • راهنمای انتخاب اصولی مانتو با توجه به مکان مورد استفاده

مناسبتی که شما از مانتو جدید استفاده می کنید در انتخاب مدل و رنگ آن ضروری است. برای مهمانی های رسمی و مجالس، مانتوهای رسمی و مجلسی مناسب هستند. اگر شما در یک محفل دوستانه و خانوادگی شرکت می کنید، انتخاب مانتوهای جلوباز و اسپرت و فانتزی انتخاب خوبی خواهند بود. از طرف دیگر برای استفاده در دانشگاه و مکان های رسمی، مانتوهای اداری و دانشجویی، مانتوهای دکمه دار و جلوبسته ساده انتخاب های مناسبی هستند.
پالیز مانتو

  • قیمت مانتو و خرید مانتو عمده

در نهایت به این مورد می رسیم که قیمت مانتو چقدر است. قیمت مانتو بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. عواملی که بر قیمت مانتو موثر هستند شامل: جنس پارچه، برند تولید کننده، میزان مصرف پارچه، طراحی و مدل مانتو، کارشدگی آن و غیره. بعضی از مانتوها که به مانتوهای مزونی معروف هستند معمولا قیمت بالاتری به نسبت مانتوهای معمولی دارند. معمولا جنس های با کیفیتریال قیمت های بالاتری دارند و شما می توانید از این محصول بیشتر نیز استفاده کنید.

این مطلب را هم بخوانید :   راهنمای کامل برای تمیز کردن سینک ظرفشویی با بهترین روش ها

نکته قابل توجه هنگام خرید توجه کنید قیمت محصول با کیفیتی که دارد، همخوانی داشته باشد. لزوما هر مانتوی گران قیمتی دلیل بر به باکیفیت بودن آن نیست. خرید از فروشگاه های معتبر به شما کمک می کند تا انتخاب صحیح تری داشته باشید.

شومیز عمده

یک شومیز زنانه ایده ال باید کاملا اندازه شما باشد. مهم ترین قسمتی که باید به آن توجه کنید اندازه گیری دور قسمت سینه است. در حقیقت این قسمت بهترین راهنما برای خرید لباس زنانه است. با داشتن اندازه این قسمت می توانید متوجه شوید که پیراهن با فرم اندام شما تناسب کامل را دارد یا خیر. اگر پیراهنی کوچک تر از سایز خود انتخاب کنید بین دکمه های لباس در قسمت سینه فاصله می افتد و ظاهری بسیار نامناسب پیدا میکند. مطمئن شوید که در هنگام خرید لباس زیر مناسب پوشیده اید تا در اندازه گیری دچار مشکل نشوید.

خرید شومیز عمده

در مرحله بعد یقه را چک کنید. یقه یک شومیز کلاسیک نباید خیلی بزرگ باشد یا حتی آن‌قدر کوچک که چشم ها را به ‌صورت شما هدایت نکند. در پیراهنی که انتخاب می کنید توجه داشته باشید که جای دکمه بالایی کاملا در محل گودی گردن قرار گرفته باشد. محل قرار گیری خط سرشانه به استایلی که شما انتخاب کرده‌اید بستگی دارد. می‌خواهید ظاهری کلاسیک داشته باشید؟ مطمئن شوید شانه پیراهن شما شق ‌ورق و سرجای خود قرار گرفته است. می‌خواهید راحت و کژوال به نظر بیایید؟ مطمئن شوید که شانه پیراهن افتاده و کمی پایین تر از خط اصلی شانه های شما قرار گرفته باشد. هم‌چنین به قسمت کمر، بالای باسن و پایین پیراهن هم توجه داشته باشید. پایین یک شومیز دکمه دار کلاسیک در قسمت جلو در دو طرف باید انحنا داشته باشد و در قسمت عقب کمی پایین بیاید. طول پیراهن در جلو و عقب یکسان است.

این مطلب را هم بخوانید :   معرفی مرجع اول آزمون زبان _ راهنمایی سریع و پشتیبانی 09387708025

خرید پافر عمده

پافرها در اصل کاپشن‌های سبک و حجیمی هستند که با الیاف مصنوعی پر شده‌اند. جنس پارچه رویه پافر معمولا از پلی‌استر یا نایلون است و بخش داخلی آن می‌تواند از جنس مخمل، خز و یا پر باشد. این آیتم‌ها ضمن اینکه گرمای خوبی دارند، سبک هستند و با پوشیدن برای ساعات طولانی شما را خسته نمی‌کنند. اما از چه زمانی پافرها تولید شدند و به صورت گسترده توسط مردم در جهان مورد استفاده قرار گرفتند؟

تاریخچه‌ی طراحی و تولید به ۱۹۳۵ برمی‌گردد؛ در زمستان ۱۹۳۵ کوهنوردی به نام «ادی بائر» که صاحب یک فروشگاه کالاهای ورزشی و شکار در سیاتل بود، در یک سفر ماهیگیری دچار سرمازدگی شدیدی شد و تقریبا نزدیک بود جان خودش را از دست بدهد. پس از این حادثه ادی بائر به این فکر افتاد که برای حفظ دمای بدن در برابر شرایط بد آب و هوایی و سرمای شدید هیچ پوشاک مناسبی در بازار وجود ندارد. بر همین اساس ادی بائر با مشارکت تامین‌کنندگان الیاف در سال ۱۹۳۶ اولین نوع کاپشن پافر را طراحی و تولید کرد و این نوع از کاپشن‌ها با عنوان اسکایلر Skyliner در سال ۱۹۴۰ به ثبت رسیدند.

چارلز جیمز در سال ۱۹۳۷ یک ژاکت شب را با سبک پافر طراحی کرد و به این ترتیب پافرها علاوه بر پوشاک زمستانه‌ی کژوال به مد لوکس هم وارد شدند. به تدریج در طی سالیان طولانی پافرها تکامل پیدا کردند و انواع جلیقه‌ها و کاپشن‌های پافر توسط برندهای مختلف طراحی و به بازار عرضه شدند. در دهه‌ی هشتاد و نود در مد خیابانی کاپشن‌های پافر به اوج خود رسیدند. این آیتم‌ها به طور وسیع توسط مدل‌ها در کت‌واک‌های زمستانه پوشیده شدند و به پوشاکی فراگیر در کمد لباس زمستانه مردم جهان تبدیل شدند. از دهه‌ی نود به بعد انواع و اقسام پافرها به دلیل کاربردی بودنشان در فصل زمستان همچنان درچرخه‌ی مد حضور داشته‌اند.